Шпаклювання: як правильно шпаклювати авто?

Поява подряпин, вм'ятин, відколів, вогнищ корозії та іржі чи незначні ушкодження — це страшний сон кожного автомобіліста.
Утім, будьмо відверті рано чи пізно цей сон стає реальністю. Існує ряд чинників, які прямо впливають на екстер'єр вашого автомобіля щодня. Це дорожні абразиви, камені, що летять з-під коліс авто, невдала парковка, наїзд на бордюр, зіткнення з автомобілем тощо. Все це негативно відображається на зовнішньому виді автівки і підвищує ймовірність виникнення корозії автомобільного кузова.

На щастя, автошпаклівка стає у пригоді кожному власникові автівки. Саме шпаклівка для авто є важливим елементом для реставрації кузова автомобіля. Шпаклювання автомобіля — процес не трудомісткий (трудомісткість 70% від всього обсягу ремонту, відновлення форми, шпаклівка і підготовчі роботи), проте вимагає певних вмінь, навиків та знань.Технологія шпаклювання автомобіля описана у сотнях джерел, тому вам вирішувати чи самостійно братися за шпаклювання автомобіля чи довіритись спеціалістові СТО.

Якщо, ви все ж таки вирішили займатись шпаклюванням авто своїми руками, дотримуйтесь певних етапів та порад.
Перед початком роботи варто підготувати інструменти для шпаклювання авто такі як: шліфувальний апарат (шліф інструмент ручний і шліф машинка), набір шпателів, наждачний папір, дерев’яний брус (брус 30 років тому використовували, зараз - різного типу шліфувальні блоки) для фіксації наждачки, знежирювач, шпаклівка автомобільна.
Перший, підготовчий етап передбачає візуальну оцінку наявних дефектів для планування подальшої роботи. Далі — це миття, ретельно вимитий автомобіль потрібно протерти знежирюючим засобом. Варто пам'ятати, що ручна мийка є найбільш ефективною. І не забувайте, що транспортний засіб повинен бути сухим перед обробкою знежирювачем. Після цих процедур рекомендовано ще раз оглянути автомобіль, ймовірно можуть бути видимі нові подряпини та тріщини.

Чи потрібно ґрунтувати авто перед шпаклюванням?

Грунтування авто перед шпаклюванням доцільне у випадку реставраційного ремонту, у разі стандартного — ні.
Наступним етапом є шліфування — процес вирівнювання поверхні, видалення надлишків та залишків фабри чи іржі. Шліфування проводиться з допомогою електро чи пневмо шліфмашини та абразивного паперу (крупнозернистого — на початку, та дрібнозернистого — для фінального шліфування). Процес шліфування завершується очищенням від пилу та знежиренням поверхні.

Процес шпаклювання генерує основне питання: як правильно шпаклювати авто?

Від цього процесу залежить половина успіху. Автомобільна шпаклівка та її вибір не менш важливий момент. Варто звертати увагу на технологію роботи з шпаклівкою та її сумісність з іншими засобами. Яка шпаклівка краща для авто? Ринок насичений різноманітними видами шпаклівок для авто: наповнювальні (для глибоких нерівностей) та доводчі (для дрібних дефектів). Вибір шпаклівки залежить від проблеми, яку ви будете усувати.


Як правильно наносити шпаклівку для довговічного ефекту?

Слід знати, що товщина шпаклівки не повинна перевищувати 2-3мм, наносити пошарово під кутом 30-40 градусів. Кожен шар повинен бути сухим та зашліфованим перед нанесенням наступного.
Частою проблемою є тріщини. Чому тріскає шпаклівка на авто та як цьому запобігти? Нехтування підготовчими роботами та неправильне нанесення може спричинити тріщини. Не забувайте про знежирювання поверхні перед нанесенням шпаклівки. Добре просушуйте кожен шар шпаклівки та уникайте товстих шарів накладеного матеріалу.
Ось такі поетапні процеси допоможуть зрозуміти, як шпаклювати машину надійно та якісно.

Шпаклювання: як правильно шпаклювати авто?

Шпаклювання: як правильно шпаклювати авто?
  • Поділитись: