Грунти мокрий по мокрому
Практичний ґрунт «мокрий по мокрому» дозволяє заощадити час і матеріали, отримуючи відмінний результат. Засіб призначений для фарбування без попереднього шліфування та сушіння основи. Зазвичай метод застосовують для підготовки ділянок кузова та елементів, які не мають дефектів і не потребують шпаклювання.
Що таке ґрунт «мокрий по мокрому» і яка його роль у прискоренні процесу фарбування
Спеціальна категорія автомобільних ґрунтовок була розроблена для прискорення лакофарбового оброблення поверхонь без шліфування між шарами. Зручна т ...
Практичний ґрунт «мокрий по мокрому» дозволяє заощадити час і матеріали, отримуючи відмінний результат. Засіб призначений для фарбування без попереднього шліфування та сушіння основи. Зазвичай метод застосовують для підготовки ділянок кузова та елементів, які не мають дефектів і не потребують шпаклювання.
Що таке ґрунт «мокрий по мокрому» і яка його роль у прискоренні процесу фарбування
Спеціальна категорія автомобільних ґрунтовок була розроблена для прискорення лакофарбового оброблення поверхонь без шліфування між шарами. Зручна технологія дозволяє наносити фарбу або лак безпосередньо на вологий праймер, завдяки чому значно скорочується час ремонту. Нешліфовані ґрунти — це універсальні засоби, тож ними можна покривати металеві, пластикові, скляні, дерев’яні поверхні. Зазвичай вони мають нейтральні світло-сірі відтінки, але за потреби до сумішей додають кольорові пігменти.
Ґрунтовка не потребує повного висихання, тож після нанесення вона залишається злегка липкою, що забезпечує відмінне зчеплення з наступним шаром. Праймери добре поєднуються з базовими фарбами, емалями та лаками. Часто матеріали комплектують у вигляді наборів «ґрунт + затверджувач», також випускають аерозольні форми для дрібних ремонтів.
Ключові переваги ґрунтування «мокрий по мокрому» для професійного застосування
Визначальна перевага нешліфованого ґрунту — високий рівень розтікання, завдяки чому він рівномірно розподіляється по поверхні, створюючи гладке, естетичне покриття. Це стане у пригоді під час реставрації автомобілів, де важлива не лише швидкість обробки, але й фінальний зовнішній вигляд. До переваг методу також належать такі:
- покращена адгезія: ґрунтовку наносять на підготовлену поверхню майже одночасно з фарбою, що забезпечує максимальне зчеплення матеріалів і довговічність покриття;
- відсутність проміжних етапів: ґрунт «мокрий по мокрому» для авто має особливу структуру, яка не потребує шліфувальних робіт;
- економія ресурсів: технологія дозволяє зменшити витрати часу, електроенергії, матеріалів, оскільки наступні шари наносять безпосередньо на вологий праймер;
- універсальність: праймери добре лягають на металеві, пластикові, скляні поверхні, тож їх можна використовувати на різних деталях автомобіля.
Технологію охоче підхопили професійні малярі, оскільки вона суттєво економить час, не завдаючи шкоди якості робіт. Автолюбителям слід знати, що метод «wet-on-wet» потребує спеціалізованого обладнання та навичок.
Коли доцільно використовувати ґрунт «мокрий по мокрому»: практичні поради
Відновлення покриття — доволі тривалий процес, тож за потреби швидкої підготовки кузова до фарбування використовують ґрунт «мокрий по мокрому», купити який можна в інтернет-магазині Автоколор. Нешліфований праймер суттєво скорочує час малярних робіт, створюючи ідеальну поверхню під емаль без патьоків і просідань. Застосування сумішей доцільно у таких випадках:
- локальні ремонти — для відновлення невеликих ділянок, наприклад, після заміни або ремонту бампера;
- фарбування нових елементів авто — крило, двері та капот, які вже мають заводський катафорезний шар, достатньо обробити ґрунтом «мокрий по мокрому» для високої адгезії;
- потреба у рівній основі — праймер забезпечує рівномірний тон і структуру навіть для складних кольорів, як-от сріблястий, перламутровий, хамелеон, металік, ксералік.
Ґрунтовка «мокрий по мокрому» незамінна, коли важлива швидкість обслуговування (страхові випадки, термінове відновлення спецтранспорту), оскільки технологія дозволяє пропускати деякі робочі етапи.
Як наносити ґрунт «мокрий по мокрому»: покрокове керівництво для створення ідеальної основи
Праймер використовують лише на добре очищеній та знежиреній поверхні без глибоких дефектів або слідів корозії. Для створення рівної основи дотримуються такого алгоритму:
- Підготовка поверхні. Очищення кузова від пилу, бруду, жирних плям.
- Розведення суміші. Обережне змішування компонентів до однорідної консистенції з дотриманням пропорцій, зазначених виробником.
- Нанесення першого, а за кілька хвилин і другого шару вологого праймера без попереднього шліфування та сушки.
За 20–30 хвилин заґрунтовану поверхню можна фарбувати базовою емаллю та сушити всі шари разом.
Чому варто замовити нешліфований ґрунт в інтернет-магазині Автоколор
Компанія Автоколор спеціалізується на продажу якісних матеріалів для ремонту автомобілів, зокрема багатофункціональних праймерів. Компанія співпрацює лише з перевіреними брендами, а також пропонує навчальну програму для ознайомлення з новими продуктами. Професійні консультанти допомагають підібрати оптимальні варіанти для кожного конкретного випадку. На нешліфовані ґрунти ціна буде залежати від виробника, технічних характеристик, об’єму пакування. Система знижок робить купівлю вигідною для автовласників.